Re: [Nietypowe pytanie] Stacje robocze

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Wed 24 Feb 2010 - 11:38:01 MET

W dniu 2010-02-24 01:42, ES pisze:

> O ile wydaję się oczywiste, że potrzebne są one przy obróbce grafiki czy
> tez materiałów video (które media w Polsce pisza o tych zagadnieniach?-
> na mojej liście jest niestety tylko magazyn .PSD) tak też poszukuję
> licznych innych zastosowań takich maszyn (specjalistyczne obliczenia w
> górnictwie? laboratoria analityczne?].

Co do gazet to nie pomoge ale dziedziny moge zasugerowac, bo bylem na
wykladzie nt. takich malych i wiekszych maszyn. Ogolnie to nie
odbiegajac daleko od miejsca zamieszkania stacje robocze i wieksze
maszynki (Galera) wykorzystuje sie na PG do obliczen z dziedziny chemii
i biologii (nie wiem co dokladnie, przespalem, bo nie moja dziedzina,
chyba mowa byla o jakis bialkach) oraz obliczenia z zakresu mechaniki
budowli (tego akurat sluchalem, chodzilo o dosc spory, bardzo fantazyjny
dach opery, liczono naprezenia w spoczynku, pod wplywem sily wiatru
etc). Na zwyklych stacjach roboczych tez pewnie takie rzeczy robia ale
troche mniejsze lub po prostu zajmuje to duzo wiecej czasu.

--
Pozdrawiam,
Maciek