Re: Internet z Aster i adres MAC

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Feb 2010 - 08:14:30 MET

Użytkownik "Igor Adamiak" <i.adamiak@op.pl> napisał w wiadomości
news:hlc1ur$6hu$1@news.onet.pl...
> Byłem jakiś czas u znajomych ze swoim laptopem i chciałem się na chwilę
> wpiąć do ich Internetu z Aster. Mimo, że podmieniłem adres MAC w swoim
> laptopie to pokazywała się jakaś strona Aster z informacją o wykryciu
> innego
> komputera czy coś.

Powinno działać.
Trzeba wpisać w ustawienach karty sieciowej w laptopie MAC karty sieciowej
komputera go którego normalnie podłączony jest internet. Ja tak mam u siebe
i działa bo po zamianie płyty głównej zmienił mi się MAC a nie chciało mi
sie u nich tego zmieniać.

Pod Windows Połączenia sieciowe> Połączenie lokalne> Właściwości>
Konfiguruj> Zaawansowane> Network Address