Re: eee pc ktory z dlugo dzialajaca bateria?

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Feb 2010 - 09:01:37 MET

> Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:5065.0000033c.4b7e8c22@newsgate.onet.pl...

> ???
> eee 901 nowy kosztował _dokładnie_ tyle samo w makro, co nowy 904 w euroagd.

Chodzilo mi o to ze atomowe sa zazwyczaj drozsze (bo sa nastepca celerona),
dopiero teraz zajrzalem do tabelki i zauwazylem ze 901-ka miala atoma a 904-ka
celerona.
W tabelce 904hd ma wpisany dluzszy czas dzialania niz 901-ka. No ale to wiki :)

> 904 były jeszcze w grudniu w euro-rtv-agd. szukaj na ichg stronie, jesli
> bedzie w ktorymkowlik sklepie, to sciagną dla Ciebie.

I tak nie jestem przekonany do eeepc. Ciutke za duzy. Te ktore maja hdd sa
drogie a te ktore maja ssd maja go malo i netwalker wygrywa wielkoscia.

Jakbym kupowal to pewnie i tak uzywke (taniej a zazwyczaj dziala ok).
A widze na sieci ze mozna dostac baterie zastepcze w sensownych cenach.

> cos się tak zwziął na "urządzonko"? pisz jak facet - urządzenie.

Nie, urzadzenie trzyma sie w dwu rekach, urzadzonko w jednej :)

> a co do małej pojemności:
> nie wiem jak się to sprawuje, bo ja tego nie używam, ale każdy użytkownik
> ausa 901 i innych uboższych w GiB asusów ma do dyspozycji 10 lub więcej
> gigabajtów  na serwerze asusa, i może tam magazybować swoje dane.
> czyli w przypadku eee 901 miałbyś c:4GiB, d:8GB, karta ssd 8 , 16 lub 32 GB,
> oraz 10 GiB u producenta.

Mi sie nie przyda. 99% mojej aktywnosci jest lokalna. Czytanie, filmy m3,
notatki. A karty tanieja. Ale jest inna sprawa z kartami: Jak sie ma dwie to
jeszcze jakos mozna sobie radzic ale majac dajmy na to 3-4 karty zaczyna sie
zaglowanie, bo na jednej sa filmy na drugiej ksiazki na trzeciej jakis miszmasz
i co chwile trzeba kontent kopiowac do laptoka zby moc popracowac. Przerabialem
to na palmach i na zaurusie. upierdliwe.

Ale dziekuje za wskazanie roznic w konfiguracjach.
Na pocieszenie napisze ze nadal mam takie same rozterki co do wyboru jak na
poczatku. :)

--
Lukasz Sczygiel