Re: Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?

Autor: Asia <joanna_prz_at_wp.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 14:37:05 MET

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:hlm28u$j2p$1@news.task.gda.pl...

> jak przenosisz ghostem "dysk",
> to powinno dzialac bez zadnych sztuczek;

Nie za bardzo wiem co to znaczy przenieść cały dysk? Ja chcę przenieść całą
zawartość dysku C (systemowy)Seagate na dysk C(systemowy) Caviara tak aby
po odpięciu Seagata startował Caviar i wszystko było OK na dawnym miejscu
jak dawniej.

> jesli zas przenosisz ghostem "partycje",
> to musisz pamietac o sygnaturze dysku
> (takie tam 4 bajty w pierwszym sektorze hdd),
> tzn.:
>
> - albo przed ghostowaniem wyczyscic odpowiednie klucze w rejestrze
> - albo ghostowac z opcja -FDSZ:
> "Force Disk Signature to Zero. Use to resolve bootup failures after
> cloning a partition on a Windows 2000/XP computer, especially when the
> disk and controller are the same in the source and destination computers,
> but the partition sizes or layout are different. This switch configures
> [...]

Tutaj to już w ogóle nie łapię jak i co......
Mam Ghosta 12 PL. Zainstalować go na Caviarze i spod Windowsa coś próbować?
Tylko jak i co?
Przecież jak startuję Ghosta dyskietki to tam chyba nie ma żadnych
ustawień?

> wow, masz stacje 1.44mb? szacun :)

No jakoś została ale jak widać nie przydała sią za bardzo!
Podrawiam
Aska