Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?

Autor: Asia <joanna_prz_at_wp.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 09:08:06 MET

Witam.
Mam 80 GB dysk twardy Pata(Seagate). Chciałam wymienić go na większy więc
zakupiłam Caviara 320 GB(Pata). System operacyjny XP Home. Na obydwu dyskach
po 2 partycje. Teraz chcę przenieść wszystkie dane odpowiednio np. z Seagate
całą partycję systemową C na taką samą na Caviarze i podobnie z partycjami
D. Czym to najlepiej zrobić?
Wybrałam Ghosta. Utworzyłam jego dyskietkę startową, odpaliłam komputer z
dyskietki i później Ghosta. Zrobiłam kopie dysku C Seagate i rozpakowałam
później na dysk C Caviara. Wszystko poszło niby gładko ale mam problem z
uruchomieniem systemu na nowym dysku. Niby rusza i pokazuje się pierwsza
plansza z XP a po chwili wyskakuje inna jakby w większej rozdzielczości i
komputer stoi.
Może ktoś pomoże?
Aśka.