[Pomocy] Komputer dla dziecka do grania

Autor: Wojtek <woytaski_at_op.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 09:46:11 MET

witajcie,
Zostałem poproszony o pomoc w doborze PC-ta dla dziecka (10 lat). Ma służyć
praktycznie do grania i powinien być przyszłościowy (tak na 2-3 lata).
Zdaję sobie sprawę, że trudno będzie określić parametry biorac pod uwagę, że
ma być to generalnie ekonomiczna maszyna.
Czyli chodzi o jak najlepszy stosunek ceny do jakości.
Gry nie są jakieś super - hiper wymagające...
Na dzień dzisiejszy NFS Undercover, Heroes Might & Magic V
Co będzie za rok - dwa - tego nikt nie wie;)

Ponieważ zupełnie wypadłem z rynku - jest sens ładować się w procki typu
Core 2 Quad albo i3/ i5? Może wystarczy Celeron Dual-Core/ Core 2 Duo?
Jaka grafika?

pzdr.

--
Wojtek