Re: Komputer - photoshop

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 16 Feb 2010 - 12:57:52 MET

"Arkadiusz Stopa" <arek@zmylka.pl> wrote in message
news:hlcjlg$ca$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Jak się wsadzi ciche wentylatory, to najgłośniejszym elementem
> pozostanie dysk. Mam zestaw na C i7 i słyszę przede wszystkim
> dyski, mimo, że są bardzo dobrze wyciszone, i nie są przykręcone
> do obudowy.

jako posiadacz 4x F1 i 1x F3 smiem watpic, dyski sa praktycznie
nieslyszalne i zagluszane przez wentylatory sflex 120mm puszczone
na 550 obrotow

http://hi-techreviews.com/reviews_2007/Antec182/IMG_2404.JPG

calosc z metra jest slyszalna o tyle ze da sie stwierdzic nausznie
ze cos tam dmucha w srodku, jest to delikatny szum powietrza a dyski
to slysze jak na kilku naraz zaczynaja ostro glowice pracowac
np. przy kopiowaniu w obrebie tego samego dysku - normalny odczyt
i zapis jest dla mnie niemozliwy do wykrycia uchem