Odp: Komputer - photoshop

Autor: Arkadiusz Stopa <arek_at_zmylka.pl>
Data: Tue 16 Feb 2010 - 18:44:18 MET

Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1f7b1$4b7a8887$59647f75$13@news.upc.ie...
> "Arkadiusz Stopa" <arek@zmylka.pl> wrote in message
>
> jako posiadacz 4x F1 i 1x F3 smiem watpic, dyski sa praktycznie
> nieslyszalne i zagluszane przez wentylatory sflex 120mm puszczone
> na 550 obrotow
--------------
Mam po jednym: Samsung F1, Barracudy 7200. 10, 11, 12
Ten Samsung nie jest cichszy niż Barracudy, no może 7200.10
jest deko głośniejsza niż pozostałe.
Centurion 590 i zasilacz Ever 420W, grafika pasywna i wentyle
po dwa 14 i 12 cm AAB do wentylacji obudowy, w tym jeden
do procesora (Scythe Ninja). Ustawiłem je na 700-800 obr.
i na prawdę nie słyszę żadnego z tych wentylatorów, jedynie
jednostajny szum dysków. Choć nie jest dokuczliwy, wolałbym
oczywiście, by w ogóle nie było go słychać.

--
Pozdrawiam serdecznie
Arkadiusz Stopa