Re: Komputer - photoshop

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 16 Feb 2010 - 13:08:04 MET

"Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message
news:hldvlq$no6$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Tylko jest jedno ale. Znajomy autora watku i tak kupuje HDD. Zapewne bedzie na
> nim trzymal projekty ktore bedzie otwieral w Photoshopie. Dysk i tak bedzie
> dzialal i generowal jakies dzwieki. Dlatego moim zdaniem pchanie sie w SSD
> jest bledem. Szybszy bedzie tylko dysk systemowy a ladowanie sie duzych
> projektow pozostanie nadal wolne. Lepiej spiac dwa HDD w RAID i miec to i to
> szybkie.

nie wiem jak 64GB wersja wybrana przez autora watku ale ten sam model w
wersji 40GB to badziewie
http://benchmarkreviews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=392&Itemid=60&limit=1&limitstart=5

co z tego ze odczyt miejscami dobija do 180MB\s skoro zapis jest na
zenujacym poziomie 40MB\s

ten dysk jako systemowy ma niewiele sensu, a zastapienie go np
samsungiem F3 500GB dalo by prawdopodobnie znacznie lepsze rezultaty
za 1\4 ceny