Re: Komputer - photoshop

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Tue 16 Feb 2010 - 15:08:17 MET

On 2010-02-16 12:57:52 +0100, "tg" <aa@bb.cpl> said:

> calosc z metra jest slyszalna o tyle ze da sie stwierdzic nausznie
> ze cos tam dmucha w srodku, jest to delikatny szum powietrza a dyski
> to slysze jak na kilku naraz zaczynaja ostro glowice pracowac
> np. przy kopiowaniu w obrebie tego samego dysku - normalny odczyt
> i zapis jest dla mnie niemozliwy do wykrycia uchem

Mam podobnie. Przy 2 nie-tak-cichych Barracudach 7200.12 i umiarkowanie
cichej obudowie CoolerMaster Mystique 632. Najgłośniejszy przy
obciążeniu 2d był box Intela, po zastąpieniu Scythe Kabuto obecnie
najgłośniejsze są wentylatory obudowy (fabryczne CM) - w zupełnej ciszy
z ok. metra da się zarejestrować ich szum, wentylator coolera słychać
dopiero z 10 cm, a dysków - z 1 m wcale, z 10 cm coś tam chyba
chrobocze, ale jako że wentylator jest przed nimi, ciężko powiedzieć. I
to bez żadnych magicznych klatek, gumek, czy innych patentów DIY - ot,
zamontowane są na fabrycznych plastikowych szynach CM.

--
Pozdrawiam
de Fresz