Re: Szum w glosnikach Creative Inspire T6200

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Feb 2010 - 14:04:46 MET

> Ludzie chwalą sobie logitechy, ale osobiście patrząc na ich klawiatury
> firma kroczy tą samą ścieżką co creative - jakość wykonania jest coraz
> gorsza.

To jest niestety konsekwencja presji cenowej. Klient chce tanio!! Druga
sprawa, że dziś kupuje się na chwilę a nie na zawsze - jak kiedyś.

P.S.
Jakie masz uwagi do klawiatur? Ja mam tą Bluetooth do PS3 "podłaczoną" do
peceta i jest rewelacja. To, że paluchy widać to niestety trend, że musi być
glossy.

PC