Re: Szum w glosnikach Creative Inspire T6200

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Fri 12 Feb 2010 - 14:48:38 MET

Użytkownik "PC" <p_c_h@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hl3jlk$1aq$1@news.task.gda.pl...
> To jest niestety konsekwencja presji cenowej. Klient chce tanio!! Druga
> sprawa, że dziś kupuje się na chwilę a nie na zawsze - jak kiedyś.
> P.S.
> Jakie masz uwagi do klawiatur? Ja mam tą Bluetooth do PS3 "podłaczoną" do
> peceta i jest rewelacja. To, że paluchy widać to niestety trend, że musi być
> glossy.

Moja pierwsza klawiatura Logitecha to UltraX Flat (pierwsza wersja). Bardzo
cicha, nie do zajeżdżenia, lakier się nie wycierał. Niestety po czyszczeniu nie
udało się jej złożyć (niektóre zaczepy uszkodziły się przy wyjmowaniu).
Gwarancja tego nie obejmuje, więc kupiłem drugą - Logitech UltraX Premium (?).
Po ponad dwóch latach dolny rząd klawiszy się uszkodził (srebrna farba prawie
zdarta pod spacją). Teraz mam kolejny UltraX Premium i spasowanie materiałów
jest bardzo słabe. Boki wyskakują z zaczepów, zupełnie niepotrzebne klawisze
multimedialne - głośność, play itp). W poprzednim miałem klienta pocztowego,
którego tutaj mi bardzo brakuje.
Ceny wszystkich klawiatur oscylowały 100-120zł, więc nie można zwalić na
"taniość".
Patrzyłem inne płaskie klawiatury i niestety inne też robią kiepskiej jakości.