Re: Szum w glosnikach Creative Inspire T6200

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Fri 12 Feb 2010 - 12:33:26 MET

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hl3dp2$hku$1@news.task.gda.pl...
> 1.skusila mnie dobra cena - 199zl, za nowe;
> no wlasnie - a moze one byly uzywane i ktos je "popsul"?

Oszczędny 2 razy płaci. Na ceneo są za 289zł (alledrogo za 250zł), więc musisz
sam dokładnie się im przyjrzeć.

> 2.ich model sprzed 8 lat (T3000) byl git i niedrogi -
> - nie wiedzialem, ze ta firma schodzi na buraki...

Wystarczy obejrzeć co ona wyprawia. Brak wsparcia dla nowych systemów, stary
sprzęt sprzedaje pod nazwą x-fi mimo, że nie mają nic związanego z x-fi.

> 3.to co polecasz? poza "normalnym" kompletem typu:
> toslink z karty muzycznej do wzmacniacza za 1500zl
> a od niego do kolumn za 2500 i basowego klocka wielkosc taboretu?

Ludzie chwalą sobie logitechy, ale osobiście patrząc na ich klawiatury firma
kroczy tą samą ścieżką co creative - jakość wykonania jest coraz gorsza.