Re: Pytanie o netbook (dawno nie było ;))

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 08 Feb 2010 - 17:42:29 MET

** Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

> To teoria czy praktyka,

Praktyka.

> <OT> Mam zastrzeżenia jedynie do (spowodowanego ichnim dążeniem do DRM)
> problemu "przymusu" podpisywania sterowników dla 64-bit (wiem że można
> obejść, ale "jakoś" i AFAIR blokuje odtwarzanie z DRM). Tak, wadzi mi,
> FreeOTFE nie można "normalnie" zapuścić (i wszystkiego co ma własne drivery)
> <\OT>

Jakieś bzdury freetardów. Podpisywanie sterowników jest głównie ze względów
bezpieczeństwa, oczywiście można sobie do tego dorabiać teorie spiskowe jak
ktoś lubi...

> A to prądu nie źre?

A bezprzewodowa na USB to prąd z powietrza bierze? Najczęściej bezprzewodowe na
USB to jest i tak zbastardyzowany BT.

> ...i 10", już odpadł ;)

11,6"...