Re: Jaka obudowa MediaCenter

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 15:47:06 MET

Dnia 6.2.2010, Doc napisał(a):

> Hmm. Ta jest o tyle ciekawa, że można ją postawić również w pionie. W tej
> chwili dopiero rodzi mi się koncepcja gdzie to ustawić i takie uniwersalne
> rozwiązanie ma swoje zalety. Zastanawiam się jedynie jak z CD/DVD podczas
> pracy w pionie. Są specjalne napędy czy zwykły też się do tego nadaje (nie
> mam akurat pod ręką stacjonarki coby to sprawdzić)?

Póki nie używasz płytek 80mm to nie powinno być problemów - obecnie
praktycznie wszystkie napędy mogą pracować w pozycji pionowej lub
poziomej.

> A coś ze slimami jest nie tak?

Wręcz przeciwnie.

> W każdym razie nie myślalem o slimie tylko "normalnym" napędzie.

Slim może pracować w *każdej* pozycji. Możesz użyć mniejszej obudowy. Wadą
jest trochę wyższa cena od napędów 5,25".

> Jak wyżej napisałem dopiero mam koncepcję na umiejscowienie MC w pokoju.
> Myślałem przede wszystkim o slimi bo go łatwo wsunąć w szafkę pod TV jak
> zwykły odtwarzacz. Ale cube boxy też są interesujące. Nie zdecydowałem
> jeszcze.

Nie zapominaj o konieczności chłodzenia takiego sprzętu - musi mieć
miejsce na wentylację.

Zobacz też ofertę firmy Antec.
http://www.antec.com/Believe_it/product.php?Series=NDI=

BTW. IMO W przypadku tego typu sprzętu o ile wyświetlacz można sobie
darować to pilot to podstawa. Jeśli nie chcesz w niego inwestować i nie
zależy Ci na graniu to przemyśl opcję kupna jakiegoś gotowego rozwiązania,
np. Ellion, Linksys, czy wspomniany w wątku WD.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/