Re: Karta graficzna dla sporadycznego gracza

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 15:50:21 MET

> kupy kasy... myślę więć ew. o zamianie na coś, czego stosunek możliwości
> do ceny będzie dość duży. Co polecicie? Kupić jakąś używaną GeForce 9500?
> 9600? a może 8600 czy 8800 wystarczy?
> Rozumiem, że koniecznie na DDR3 i min. 512MB?
> A jeśli nie GeForce to co innego?

Nie patrz na szczegóły typu rodzaj i rozmiar pamięci, tylko na wydajność
konkretnej karty w konkretnych grach. Ja jako sporadyczny gracz wybrałem
Asus 9600GSO TOP 384MB. W październiku 2009 kosztowała 184zł w sklepie.
W Crysis wydajność porównywalna z 9600GT, 10% niższa od 8800GT. Tak dla
przykładu.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]