Re: Jaka obudowa MediaCenter

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.na.pohybel.spamerom>
Data: Sat 06 Feb 2010 - 19:00:46 MET

Dnia Sat, 6 Feb 2010 01:22:42 +0000, Michal Lukasik napisał(a):

> Zapomniałem też spytać czy chcesz to z pilotem, może z wyświetlaczem?

No właśnie zastanawiam się co daje pilot. Jak OS będzie zwykły to chyba
będzie to tylko bajer? Dopiero przy MediaCenter Edition do czegoś
sensownego się nada. Mam rację?
Wyświetlacze podobnie. Bardziej jako średnio potrzebny bajer i to raczej
niezależnie od systemu...

--
mgr inż. Doc, docentos13@wp.pl.na.pohybel.spamerom
Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...