Re: Jaka obudowa MediaCenter

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.na.pohybel.spamerom>
Data: Sat 06 Feb 2010 - 18:08:28 MET

Dnia Sat, 6 Feb 2010 01:22:42 +0000, Michal Lukasik napisał(a):

> Może Thermaltake SD200?
> http://uk.thermaltake.eu/product_gallery.aspx?PARENT_CID=C_00001368&id=C_00001369&name=SD200&ov=&ovid=&parent_cp=

Hmm. Ta jest o tyle ciekawa, że można ją postawić również w pionie. W tej
chwili dopiero rodzi mi się koncepcja gdzie to ustawić i takie uniwersalne
rozwiązanie ma swoje zalety. Zastanawiam się jedynie jak z CD/DVD podczas
pracy w pionie. Są specjalne napędy czy zwykły też się do tego nadaje (nie
mam akurat pod ręką stacjonarki coby to sprawdzić)?

> Ale nadal nie slim? ;D

A coś ze slimami jest nie tak? W każdym razie nie myślalem o slimie tylko
"normalnym" napędzie.

> Zapomniałem też spytać czy chcesz to z pilotem, może z wyświetlaczem?
> I czy wolisz niską, długą obudowę czy raczej jakiegoś cube boxa?

Jak wyżej napisałem dopiero mam koncepcję na umiejscowienie MC w pokoju.
Myślałem przede wszystkim o slimi bo go łatwo wsunąć w szafkę pod TV jak
zwykły odtwarzacz. Ale cube boxy też są interesujące. Nie zdecydowałem
jeszcze.

Dzięki :)

Pozdrawiam,

--
mgr inż. Doc, docentos13@wp.pl.na.pohybel.spamerom
Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...