telewizor lcd jako monitor

Autor: amstav <whooper1_at_o2.pl>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 12:47:58 MET

Podkusilo mnie i podlaczylem u rodzicow komputer pod 40 calowy telewizor lcd
(samsung le40b650). Nie udalo mi sie co prawda przelaczyc w wyzsze tryby:
max tego co uzyskalem to 1680x1050 60Hz (po kablu dvi-hdmi). Nie wiem czemu
w trybie 1920x1080 obraz przestaje byc ostry jak zyleta, a sterownik
MonitorPnP nie daje sie ustawic na 100Hz. Szkoda troche, ze Samsung daje
stery tylko do monitorow a to co jest w systemie (od WinXP az po Win7)
niestety nie pozwala rozwinac skrzydel.

Tak czy inaczej chyba kupie sobie podobny telewizor jako monitor i tu
powstaje watpliwosc co wybrac: plazma 600 Hz (pewnie od panasonica) czy moze
led lcd (z uwagi na kolory pewnie samsung). Jezeli oglada sie tylko sygnal z
kablowki to nowsze ledy chyba sa lepsze. Jednak jesli z zalozenia drugim
waznym, jesli nie podstawowym zastosowaniem, bedzie funkcja monitora to
pewnie lepsza plazma ? Ktos z was mial taki dylemat ? Jak sobie z tym
poradziliscie ?

DDDDDZIEKI :)