Re: telewizor lcd jako monitor

Autor: Marcin <nouser_at_nospam.ru>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 16:49:09 MET

Witam

W dniu 2010-02-07 12:47, amstav pisze:

> Tak czy inaczej chyba kupie sobie podobny telewizor jako monitor i tu
> powstaje watpliwosc co wybrac: plazma 600 Hz

Po co w TV 600 Hz? Obraz z PC ma 60 Hz a TV tylko 50Hz.
Te 600 Hz to tylko marketing (ten sam obaz pokazywany kilka razy,
jakies obrazy posrednie) czy to cos daje rzeczywiscie?

W sklepie na 200 Hz telewizorach LCD widzialem jedyna roznice
na napisach. A i tak bylo to demo. I na normalnym obrazie
nie wiem czy by byla jakas roznica. A tu 3 razy wiecej klatek
na sekunde...

Pozdrawiam,
Marcin