Re: telewizor lcd jako monitor

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 13:11:00 MET

Użytkownik "amstav" <whooper1@o2.pl> napisał w wiadomoœci grup
dyskusyjnych:hkm99b$2is$1@news.task.gda.pl...
Nie udalo mi sie co prawda przelaczyc w wyzsze tryby:
> max tego co uzyskalem to 1680x1050 60Hz (po kablu dvi-hdmi). Nie wiem czemu w
> trybie 1920x1080 obraz przestaje byc ostry jak zyleta,

To się zdecyduj. Uzyskałeœ 1080p, czy nie?

> Tak czy inaczej chyba kupie sobie podobny telewizor jako monitor i tu powstaje
> watpliwosc co wybrac: plazma 600 Hz (pewnie od panasonica) czy moze led lcd (z
> uwagi na kolory pewnie samsung).

plazma ma znacznie lepsze kolory. LCD nieznacznie mniejszy pobór.

Jezeli oglada sie tylko sygnal z
> kablowki to nowsze ledy chyba sa lepsze.

Jak będziesz podłšczał pod kablówkę to kupuj tv z dvb-c.

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał œmieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteœ obdarzony inteligencjš.