Re: Jaka obudowa MediaCenter

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 03:33:50 MET

> Hmm. Ta jest o tyle ciekawa, że można ją postawić również w pionie.

wiekszosc slimow ht mozna stawiac w pionie i poziomie,
o ile nie wszystkie :)

> Zastanawiam się jedynie jak z CD/DVD podczas
> pracy w pionie.

nie spotkalem takiego dvd, ktory nie pracowalby w pionie

> A coś ze slimami jest nie tak? W każdym razie nie myślalem o slimie tylko
> "normalnym" napędzie.

do htpc moze bede potrzebowal slima i tu pytanie:
czy one sa bardziej awaryjne?

co do dysku to wsadze 2.5", ale nie wiem
czy brac green'a/dedykowanego do htpc czy "zwyklego"?

> Myślałem przede wszystkim o slimi bo go łatwo wsunąć w szafkę pod TV jak
> zwykły odtwarzacz. Ale cube boxy też są interesujące. Nie zdecydowałem

cube ma ta wade ze jakkolwiek go postawisz to jest nadal cube
a slim moze byc niski i szeroki albo waski i wysoki :)