Re: niech żyje Creative(.pl)

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 22:52:26 MET

On Fri, 5 Feb 2010 19:37:42 +0100, "WS" <wsondej@poczta.onet.pl>
wrote:

>Problem i soft i hard, ale po kolei. Kupiłem kartę X fi Elite pro. Po
>zainstalowaniu w Win 7 okazało się, że działa tylko jeden kanał audio.
>Wejścia Lin1, Lin2, Auxiliary, mikrofon, S/PDIF, digital in ( w sumie w XP
>jest 11 możliwości) nie działają. Mogę je sobie pooglądać na obrazku z
>infromacją "kanał niedstepny". Oznacza to, że karta reklamowana jako
>umożliwiająca zaawansowaną edycje dźwieku pod tym względem jest w Win 7
>zupełnie nieprzydatna. Zacząłem korespondować z Creative.pl. Po paru
>wymianach maili poinformowano mnie, że tryb Audio Creation mode w Win 7 po
> [...]

jakkolwiek baaaaardzo dziwny jest ton tej odpowiedzi, to jednak ty
jako swiadomy nabywca powinienes najpierw sprawdzic czy urzadzenie,
ktore nabywasz ma sterowniki do systemu, w ktorym bedzie ono
wspolpracowalo. to jest elementarz, tym bardziej, ze creative jest
znany z opieszalosci we wprowadzaniu na rynek nowych driverow, ale jak
juz wprowadza to raczej dobre. chyba pozostaje ci sie tylko uzbroic w
cierpliwosc i poczekac az firma w koncu wyda, sterowniki do W7.
patrzyles na orginalna strone creative'a i forum poswiecone firmie?
<rs>