Re: niech żyje Creative(.pl)

Autor: Mateusz Viste <mateusz_at_no-spam.please>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 22:23:36 MET

On Friday 05 February 2010 19:37, WS wrote:
> Zapytałem, gdzie jest umieszczona przez Creative informacja, że jedna z
> najdroższych kart w Win 7 ma bardzo ograniczona funkcjonalność. I oto
> nadeszła odpowiedź, którą przytaczam w całości, bo zawarta w niej
> filozofia, nie wiem jak Was, ale mnie zaskoczyła, bo okazuje się, że
> kazdy posiadacz sprzetu Creative'a może doznać aktu łaski, ale nie musi.

I bardzo dobrze :)
Nie wszyscy producenci uginajÄ… siÄ™ do widzi-misie Microsoftu.

To do użytkownika należy poinformowanie się, czy dany sprzęt będzie
działał lub nie z jego systemem - dotyczy to *szczególnie* produktów nie
kierowanych do masowego odbiorcy, a do takich zaliczam kartÄ™ X-fi Elite
Pro.
Ja sam używam tylko i wyłącznie Linuksa - i jakoś nie narzekam, że
producenci nie wydają do niego odpowiednich sterowników... Po prostu
kupuję sprzęt, który działa pod moim systemem.

Pozdrawiam,
Mateusz Viste