Re: 4x1GB i mały problem na Asus P5Q SE PLUS

Autor: Rafał <bezspamuXXX_at_gazeta.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 15:49:42 MET

Giecze wrote:

> Czasem przy 32 można wyczarować więcej, ale ten ASUS jest odporny.
> Nadwyżkę moża użyć jako RAM dysk.

Czy aby na pewno?
Bo jeśli 32 bitowa Winda może zaadresować do 3 GB, to się to też tyczy
ramdysku, który jest zwykłym programem.
Co innego, gdy mamy Win98, wtedy w configu jakby wcześniej zabieramy
pamięć na ramdyski.
A może się mylę?
Jeśli tak, to proszę o nazwę programu ramdysku, który wykorzysta
pamięć, tą powyżej 3 GB