Re: Asus P7P55D i problem z pamięciami.

Autor: Onufry Zagloba <wczele_at_gmail.com>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 15:48:54 MET

On 5 Lut, 01:55, Michal Lukasik <mich...@tlenCUT.pl> wrote:

> Piszesz o wynalazkach pod Windows?
> W zależności czy to Award czy AMI użyj ich narzędzi pod DOS i bez żadnego
> problemu wgrasz starszą wersję.

Nie. Piszę o wynalazkach pod DOSa dostarczonych przez Asusa i
wbudowanych w BIOSie (ezflash się to nazywa, o ile pamiętam). Starsza
wersja, czyli afudos pozwalał na downgrade, ale niestety nie obsługuje
P7P55D. Programów od AMI wolę nie próbować - komputer JESZCZE działa i
wolałbym tego stanu nie zmieniać.

> CPU na pewno nie - bo niby jak?

i7 zawiera kontroler pamięci i łączy się z DIMMami bezpośrednio. Więc
podniesienie napięcia pracy pamięci ma/może mieć wpływ na procesor.

> Pamięci zaś skraca to żywotność, ale w takim stopniu, że możesz się tym w
> ogóle nie przejmować (oczywiście póki mieści się to w zakresie napięć
> podanych przez producenta).

Dzięki.

Onufry.