Re: PCtpwy odpowiednik Maca Mini

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 17:35:01 MET

Michal Kawecki pisze:

> No popatrz - a ja instaluję wszystkim Vistę, a teraz Windows 7, na
> firmowych notebookach i jakoś nikt nie narzeka. Cud nad Wisłą? Czy może
> po prostu daję im sprawny technicznie sprzęt do pracy, a nie
> "pudełkowego" nieprzetestowanego śmiecia?

[OT]
Skoro ten Win7 jest taki cudowny a Ty jestes "so experienced" to powiedz
mi czemu na 4 roznych komputerach (2 firmowe + 2 skladaki) sa te same
jaja po instalacji roznych Win7 (uprzedzajac, nie z torrentow tylko z
MSDNAA, 32/64bit), ze na 2-3 partycjach zalozonych na dysku system
ustawia "dirty bit" (co skutkuje brakiem dostepu do partycji) i przy
kazdym uruchomieniu sprawdza ta partycje i...nic to nie daje, tak w kolo
Macieju. Uzycz no mi swego eksperjensu, bo ja tego problemu nie
rozwiazalem, zainstalowalem XP (dostep do partycji nagle "sie znalazl")
i tak dzialam do tej porty. A podobno ten Win7 mialbyc taki cudowny.

--
Pozdrawiam,
Maciek