Re: PCtpwy odpowiednik Maca Mini

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 21:10:41 MET

Dnia Tue, 02 Feb 2010 16:46:17 +0100, Kuba napisał(a):

/ciach bzdury/

> Dla kogoś kto ma notbooka dla zabawy / mody to może nie jest problem,
> dla kogoś kto potrzebuje komputera do pracy to już jest dramat, bo
> klient firmy generalnie będzie miał w głębokim poważaniu że zlecenie nie
> zostało wykonane bo "winda" znów się wywaliła.

No popatrz - a ja instaluję wszystkim Vistę, a teraz Windows 7, na
firmowych notebookach i jakoś nikt nie narzeka. Cud nad Wisłą? Czy może
po prostu daję im sprawny technicznie sprzęt do pracy, a nie
"pudełkowego" nieprzetestowanego śmiecia?

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/