Re: PCtpwy odpowiednik Maca Mini

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 16:10:50 MET

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2010020409360000@grush.one.pl...

> Ale mnie nie obchodzi powód. Obchodzi mnie rezultat. Klasycz-
> ne pecety zawsze będą właśnie z tego powodu sprawiały kłopoty.
> Nawet w przypadku komputerów "firmowych", tak naprawdę też
> składanych z OEMowych części.

Istotne jest tutaj komu sprawiają kłopoty.
Rolę integratora systemów pełnić może producent (Lenovo, Toshiba)
lub użytkownik (jak sobie kupi składaka). Jak chcesz sam uniknąć
obowiązku rozwiązywania takich kłopotów to nie kupujesz składaka
tylko kupujesz komputer firmowy, w którym te problemy są już
rozwiązane. Albo przez wymianę drivera na taki co działa, albo przez
wymianę kawałka sprzętu na taki, który jest kompatybilny z resztą
systemu. Jeśli sądzisz że w wewnątrz Apple'a nie mają nigdy problemów
z systemem, driverami zanim wypuszczą system do klienta to się mylisz.

> Usprawiedliwiasz problemy z Windows czy próbujesz w ten
> sposób udowodnić, że nie występują one?

Próbuję Ci uzmysłowić, że granica przebiega nie pomiędzy MS
Windows a Mac OS tylko pomiędzy składakiem a komputerem
firmowym, i to nie z firmy "krzak" tylko z dużej, renomowanej firmy
podobnego kalibru co firma Apple.

> Oczywiście.

Której firmy? I kiedy to było? Miałeś wtedy Windows 3.11?
Z relacji poniżej pewnie był to baaaaardzo stary system.

> Dalej muszę, bo mam Windows. Bo pierwszy wirus mi rozsypie
> system, więc muszę go zabezpieczać na własną rękę, Bo mu-
> szę robić zapasowe kopie danych samodzielnie lub dodatkowo
> kupionym programem. Bo muszę zaktualizować stare sterowniki,
> których większość producentów "firmowych" komputerów nie
> aktualizuje w jakiś automatyczny sposób.

Znowu bzdurzysz. Wszystkie firmowe komputery przychodzą
do domu z softem antywirusowym, choćby w wersji trialowej.
System Vista ma wbudowane oprogramowanie do backupu.
A sterowniki aktualizują się również automatycznie przez
system Windows Update... Z choinki się urwałeś że tego nie wiesz?
I Ty pisząc takie głupoty dolepiasz do sygnaturki Microsoft MVP???

> Czyli pewnie masz mnóstwo błędów w tych sterownikach i tra-
> cisz część funkcjonalności i wydajności. A Mac OS X sam by
> zaktualizował sterowniki do sprzętu wraz z kolejnymi aktu-
> alizacjami systemu.

Nie napisałem że w między czasie nie aktualizowałem niczego.
Vista doładowała sobie service packi (automatycznie) i doładowała
oryginalne sterowniki - ja nie musiałem robić tego co opisywałeś:
szperania po stronach samodzielnie w poszukiwaniu sterowników.

> Akurat używam głównie Linuksa.

Bo Mac OS jest do bani?

> Bzdura.

Na razie dla mnie to Ty bzdurzysz i to bardzo.

> FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

ignored and EOT.

Buahahaha.