Re: kino domowe - glosniki

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 19:24:20 MET

Dnia Wed, 3 Feb 2010 16:50:05 -0000, kamil napisał(a):

> I wyjscia karty dzwiekowej zasila 100W glosniki? Bo wzmacniacza poza
> aktywnym subwooferem nie maja wg. producenta.
>
> Poza tym wszelkie zintegrowane karty lubia sobie szumiec, moja w Asusie
> P5QL-E nawet zbiera odglosy calego komputera. Lepiej puscic sygnal cyfrowo i
> miec to z glowy

Odpowiadając nie przyjrzałem się należycie proponowanym głośnikom i
odpowiedziałem tak jakby układ miał być typowy. Oczywiście, jeśli kogoś
stać na wielokanałowy wzmak z cyfrowym wejściem i ma wyjście cyfrowe z
kompa to sprawa jest inna. Sprawa okablowania robi się banalna. Ale kompy
są hałaśliwe, co nieco się kłóci z podniesioną jakością reszty toru m.cz.
Trzeba by również przekonstruować nieco kompa.

--
Jacek