Re: kino domowe - glosniki

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 10:29:07 MET

"Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> wrote in message
news:tawwdjohii6f$.19hljupysrlpq$.dlg@40tude.net...
> Dnia Wed, 3 Feb 2010 16:50:05 -0000, kamil napisał(a):

> Odpowiadając nie przyjrzałem się należycie proponowanym głośnikom i
> odpowiedziałem tak jakby układ miał być typowy. Oczywiście, jeśli kogoś
> stać na wielokanałowy wzmak z cyfrowym wejściem i ma wyjście cyfrowe z
> kompa to sprawa jest inna. Sprawa okablowania robi się banalna. Ale kompy
> są hałaśliwe, co nieco się kłóci z podniesioną jakością reszty toru m.cz.
> Trzeba by również przekonstruować nieco kompa.

Halasliwy komputer, a dzwiek twardego dysku zagluszajacy ciche dialogi w
grach to jednak dwie rozne rzeczy.

Z tym wielokanalowym wzmacniaczem tez bym nie przesadzal, najtansze DVD maja
w tej chwili wejscia optyczne i dekoder DD5.1 (a przynajmniej ma moj samsung
kupiony za grosze na jakiejs aukcji wlasnie w tym celu). Sam wzmacniacz 5.1
bedzie rownie drogi (albo i drozszy, bo takie rzeczy sa juz z reguly
audiofilskie) od zintegrowanego z dekoderem.

Pozdrawiam
Kamil