Re: Athlon II X4 na Socket AM2

Autor: Kristoffer <fake_at_address.com>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 19:17:21 MET

> One rzadko kiedy działają nawet z procesorami AM2+, a co dopiero z AM3.

dzieki za info.

> Skoro kupujesz nietani procesor 4-rdzeniowy, to wymiana płyty głównej na
> AM2+ to mniej niż 100zł. A jeśli nie chcesz reinstalować Windows to i tak
> musiałbyś tego dokonać przechodząc z 2 rdzeni na 4.

Licze sie z wymiana plyty, ale najpierw chcialem zasiegnac opinii - a nuz zadziala i uda mi sie troche odwlec wymiane.
Dlaczego musialbym reinstalowac winde ? Cwiczylem kiedys podmiane HALa i udalo mi sie bez reinstalacji "pokazac" windowsom 8 rdzeni (wczesniej widzialy tylko 1 - fakt, ze byla to zabawa w wirtualnym swiecie...).

dzieki za odpowiedz i pozdrawiam.