Re: [OT] PCtpwy odpowiednik Maca Mini

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 19:34:44 MET

"Kuba" napisał:

> Faktycznie zagapiłem że to jest w zasadzie to samo pod inną nazwą.

Nie, jest to zupełnie inny produkt. Poczytaj, zamiast naginać fakty do
swojego widzimisię.

> Masz rację, trollować trzeba umieć.
> Myśleć też.

Nie potrafisz ani jednego, ani drugiego.
Napisałeś piękny pean na cześc Macintosha i bardzo dobrze.
Niestety, chcąc wzmocnić jego wymowę musiałeś do tego dołożyć porównanie do
bliżej niezidentyfikowanego laptopa, popełniając przy tym wiele nieścisłości
i jedno kłamstwo, czym zepsułeś efekt całego panegiryku. No bo skoro w tej
części oszczędnie gospodarujesz prawdą, nie ma pewności czy i poprzednia
część ma jakąkolwiek wartość.
Już zupełnie pomijam fakt, że blisko dekada pracy w dziale IT w firmie
opartej głównie na platformie Apple Macintosh nakazuje mi podchodzić z dużym
sceptycyzmem do stwierdzeń "tutaj wszystko po prostu działa" w odniesieniu
do wyrobów Apple.

JoteR

PS. FUT-a tym razem nie stawiam, bo widzę iż tego nie ogarniasz i miotasz
sie bez sensu po grupach.