Re: PCtpwy odpowiednik Maca Mini

Autor: Kuba <qbutek_at_onet.pl>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 18:44:38 MET

JoteR pisze:
> Taaa... wyjęty z pudełka komputer z Windows Vista na pokładzie miał
> zainstalowanego Outlook Ekspressa. Jakie jeszcze bzdury lęgną się w
> makówkach makówkarzy? Opowiedz o tym na advocacy, tutaj trollować to
> trzeba umieć. Sio.
>
> JoteR

Faktycznie zagapiłem że to jest w zasadzie to samo pod inną nazwą.

Ale generalnie masz absolutną rację, istnieje wręcz fundamentalna
różnica pomiędzy zawieszeniem się standardowej aplikacji pocztowej pod
nazwą "Outlook Express" a standardowej aplikacji pocztowej pod nazwą
"Windows Mail" (czy jak to się teraz zwie).

I choć rezultat w obu przypadkach jest dokładnie ten sam (twardy reset),
tego wręcz nie da się nijak porównać...

Masz rację, trollować trzeba umieć.
Myśleć też.

Pzdr,