Problem z myszką

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 20:09:21 MET

Jak naprawić lewy klikacz w bezprzewodowej myszce firmy Trust Item no: 14518

Problem jest następujący lewy klikacz działa jak chce. Jak się go mocno
przyciśnie czasami działa bez problemów. Mocniej: to wtedy robi 2x
kliknięcie albo wcale. Czy można to jakoś naprawić? Problem w tym że
producent już nie produkuje tego modelu a nich chcę stawiać 2 bazy bo mam
jeszcze klawiaturę bezprzewodową tego samego producenta. Czyli klawiatura i
mysz idą po jednej bazie. Kiedyś próbowałem wymienić klikacz w takim samym
modelu uszkadzając chyba ścieżki pod laminatem bo już klawisz przestał
kompletnie działać. Nie chce zrobić tego samego przy obecnej myszy.