Re: Godna polecenia plyta glowna AM2 DDR2

Autor: Wiesław <nawu_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 12:18:57 MET

Dnia 01-02-2010 o 15:23:39 djs <djs@wyciach.poczta.onet.pl> napisał(a):

> Tym samym czym się różni przejechanie 50.000 km dobrym autem (wpisz tu
> jakieś, które uważasz za dobre) od 50.000 km przejechane we Fiacie :)
>
> Miałem gigabyte 2 x u siebie w kompie i raczej już podziękuję za więcej.
> W między czasie były płyty MSI i DFI.
> Asus zagościł po raz pierwszy i jestem zachwycony przede wszystkim
> jakością wykonania płyty oraz supportem programowym (w tym i funkcje w
> biosie).
> Także polecam płyty Asusa :)

Chyba jednak przesadzasz i trudno powiedzieć, że lekko :) Jak sobie dobrze
przypominam to właśnie Gigabyte jako pierwszy podniósł poprzeczkę,
wprowadzając technologię Ultra Durable, a to nie tylko lepsze kondensatory.

Uprzedzenia nie są dobrym argumentem, lepiej piętnować słabe strony
producentów. Na przykład taki Asus. Nie potrafi na wszystkich swoich
stronach poprawić błędu "5000 hrs". Czym więc się chwali :)
Swego czasu zabłysnęli, dając do nawet b. drogich płyt najgorszą
"dźwiękówkę" jaka była na rynku.

Support wszyscy producenci mają podobny, więc nie wiem o jakich płytach
piszesz. Gigabyte natomiast dodaje taki fajny gadżecik jak DualBios.
Szeroka oferta, strona internetowa, jakość i ceny płyt Gigabyte, stawiają
ich na czele stawki. Nie przeszkadza mi to jednak śledzić ofert innych
producentów (Asus, MSI), ponieważ są to główni gracze na rynku płyt
i każda z firm ma lepsze i gorsze produkty.

--
Wiesław
Opera Mail