Re: Godna polecenia plyta glowna AM2 DDR2

Autor: djs <djs_at_WYCIACH.poczta.onet.pl>
Data: Mon 01 Feb 2010 - 15:23:39 MET

Wiesław napisał (a):

> A ja chciałbym się dowiedzieć, czym różni się 50.000 godzin pracy
> kondensatorów Asusa od 50.000 godzin pracy kondensatorów Gigabyte? :)

Tym samym czym się różni przejechanie 50.000 km dobrym autem (wpisz tu
jakieś, które uważasz za dobre) od 50.000 km przejechane we Fiacie :)

Miałem gigabyte 2 x u siebie w kompie i raczej już podziękuję za więcej.
W między czasie były płyty MSI i DFI.
Asus zagościł po raz pierwszy i jestem zachwycony przede wszystkim
jakością wykonania płyty oraz supportem programowym (w tym i funkcje w
biosie).
Także polecam płyty Asusa :)

pozdrawiam

--