Procesor do peceta "w średnim wieku"

Autor: <Mich_at_l>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 13:47:34 MET

Odkurzyłem ostatnio starawego Compaqa Deskpro EX. Siedzi sobie tam w
środku Celeron 733, płyta przedstawiająca się jako GVC DR742e (na
chipsecie i810e), 2x64 MB RAM, dysk 20 GB, CD-ROM i sieciówka. Chciałbym
to troszkę zmodernizować, no i tu mam lekką zagwozdkę: na pewno da radę
włożyć 2x256 MB RAM, ale czy pójdzie na tym P III 1 GHz (płyta zdaje się
że ma FSB 133 MHz) - różne informacje od wuja Gugla na ten temat można
uzyskać, zwykle sprzeczne ze sobą. Ćwiczył ktoś taką konfigurację? Dla
utrudnienia dodam ze napędzane jest to zasilaczem 145W, takim malutkim
(SFX to się chyba nazywa, wymiana na silniejszy nie wchodzi w grę, bo za
cenę nowego zasilacza kupię wypasionego poleasingowego Della albo HP na
P IV).

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl