Re: Jaki NAS do niewielkiego biura

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 13:39:44 MET

On Wed, 25 Nov 2009 12:51:41 +0100, Piotr Rezmer
<piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> wrote:

>Kolega ma nas-a od tygodnia, zatem pewnie nie będzie mieć jeszcze uwag
>nt. niezawodności, itp.
>Marketingowy opis urządzenia można poczytać tutaj:
>http://www.tomshardware.com/reviews/ss4200-e-nas-raid,2076.html

Jest też test na CDRInfo:
http://dyski.cdrinfo.pl/artykuly/nas/intel-ss4200-e/index.php
Podzwoniłem po znajomych dostawcach i okazało się że jakiś miesiąc
temu jeden dostarczał 3 takie sztuki dla jakiegoś intytutu
Poloitechniki Warszawskie i przy okazji kilka dni to testowali.
Czekali na opinię Intela czy da radę w to wsadzić większe dyski niż
1TB - nieoficjalnie dotsali info że tak i w każdy poszły 4x2TB. Opinia
kumpla: od tego czasu nikt nie dzwonił ani nie mailował - znaczy sie
działa i są zadowoleni. ;-) Zamówiłem więc sztukę i identyczny dysk
jaki wsadzili na początek. Czyli za komplet z dyskiem 2TB zapłacę
niecałe 1250PLN - ciut więcej niż chciałem ale w granicach rozsądku.

Dziei wszytkim za pomoc. Jak to odpalę to podzielę sie wrażeniami.

Zdrówko