Re: Canon Pixma iP4500 - problem z wydrukiem i kartridżami

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 00:52:05 MET

Dnia Tue, 24 Nov 2009 23:04:19 +0100, vcore napisa³(a):

> [...]
> monitorowanie poziomu tuszu dla tych kartrid¿y (nie wiem czy oznacza to ¿e nie s± one aktywne) w
> ka¿dym razie, po wyjêciu jednego z tych dwóch kartrid¿y a nastêpnie w³o¿eniu miga czerwona dioda, i
> w przypadku czarnego i ¿ó³tego - st±d moje pytanie, w jaki sposób mo¿na zresetowaæ chipy? W sieci
> widzia³em sporo instrukcji jednak ka¿da jest inna, nawet dla poszczególnych modeli serii Pixma IP, a
> do swojej niestety nie znalaz³em - na wiêkszo¶ci for wszyscy polecaj± resetery, ale to dla mnie zbyt

Dwa wyj¶cia. Albo kupowaæ kartrid¿e z chipami (~20 zet za szt.) albo
zrezygnowaæ z monitorowania poziomu tuszu. Restetery baaardzo drogie.

> [...]
> koloru, smugi te s± szerokie na ok. 8mm a nastêpnie siê zw꿱j± - wygl±da to tak jakby w pewnym
> momencie zacze³o brakowaæ jednego z kolorów sk³adowych, np. czarny zamienia siê na karmazynowy
> niebieski na jasny b³ekit itd. - problem nie wystêpowa³ przez chwilê gdy przeprowadzi³em "Dok³adne
> czyszczenie" i uda³o mi siê wydrukowac jedn± kartkê A4 w kolorze bez ¿adnej skazy, ale ju¿ od po³owy
> nastêpnej znowu zaczê³y wystêpowaæ smugi, wygl±daj± one tak:
>
> http://i49.tinypic.com/11972g0.jpg
>
> Co najciekawsze, za ka¿dym razem jak drukujê ten sam obraz to smugi zaczynaj± siê w tym samym

Przyschniêta g³owica. Ja to robie tak. Najpierw myjê ciep³± wod± z
dodatkiem jakiego¶ p³ynu do mycia naczyñ. Potem dok³adnie p³ukam zwyk³± a
nastêpnie destylowan± wod±. Zak³adam po dok³adnym wysuszeniu.