Re: Canon Pixma iP4500 - problem z wydrukiem i kartridżami

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 08:37:25 MET

Leszek K. pisze:
> Dwa wyjścia. Albo kupować kartridże z chipami (~20 zet za szt.) albo
> zrezygnować z monitorowania poziomu tuszu. Restetery baaardzo drogie.

Tylko 20zł? Nigdy nie kupowałem więc nie wiem, ale w sklepie usłyszałem że komplet oryginalnych
tuszy kosztuje... 300zł - może chodziło o tusze wraz z głowicą, choć nie wiem dlaczego taką
odpowiedź usłyszałem

> Przyschnięta głowica. Ja to robie tak. Najpierw myję ciepłą wodą z
> dodatkiem jakiegoś płynu do mycia naczyń. Potem dokładnie płukam zwykłą a
> następnie destylowaną wodą. Zakładam po dokładnym wysuszeniu.

Dzięki, zaraz się za to wezme i dam znać czy pomogło

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe
www.webprogress.com.pl