Re: Zasilacz do zewnetrznego dysku 3.5"

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 01:39:00 MET

"raviz" napisal:

> oryginalny zasilacz ma 12V 2A chcialbym kupic 12V 2.5A. Czy moze
> to spowodowac uszkodzenie dysku lub obslugujacej go elektroniki?

Istnieje spore prawdopodobienstwo, ze ten "mocniejszy" zasilacz bedzie
dokladnie taki sam jak ten poprzedni - ot, zamówiono partie zasilaczy
12/2,5, Chinczyk przykleil stosowne naklejki do zasilaczy takich samych jak
te, które do tej pory sprzedawal jako 12/2. I jesli dysk ma rzeczywiscie
apetyt na prad wiekszy niz te 2A (w co raczej ciezko mi uwierzyc), to
jedynym efektem beda wieksze tetnienia na elektronice dysku, co na zdrowie
mu nie wyjdzie. Jednym slowem - szkoda czasu i atlasu, jesli dysk nie rusza
na dwóch zasilaczach, które do tej pory wypróbowales, to mala szansa na to,
ze ruszy na trzecim, chocby ów Chinczyk przykleil na nim naklejke 5000 mA.

JoteR