Re: czy dyski SSD mozna zmieniac?

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Mon 23 Nov 2009 - 23:02:46 MET

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak61@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:heekfd$het$1@news.onet.pl...

> W ogole praca na netbooku (szczegolnie Eee901) nie jest komfortowa ;-)
> A swoja droga - jakies wielkosc masz te zdjecia i arkusza i jak czesto je
> zapisujesz, ze to ma jakies znaczenie?
> Zeby nie bylo, mam Eee901 i mam Sandiska UltraII 8GB wsadzonego w slot i
> zdaje mi sie ze ta karta w ogole rozwala zamontowane tu dyski SSD.
> Ps.
> Za to Tobie, jako uzytkownikowie tego komputerka szczerze polecam to:
> http://flashfire.org/xe/
> Wreszcie caly soft na tym kompterku zaczyna dzialac normalnie :-)

jeszcze nie jestem, ale prawdopodobnie zaniedługo nabędę 901.

proszę, jako posiadacz 901 odpowiedz na pytania (prtzekleję tu, w innym
wątku pozostały niezauważnone):

1. DYSK SYSTEMOWY SSD
Czy dysk systemowy 4GiB (SSD) w netbookach (np eee 901) nie jest za mały?
Czy zapisany w 75% dysk nie zacznie się "dusić" wkrótce?
System Win XP - czy tu coś jest dopisywane, nadpisywane w trakcie
eksploatacji, i zacznie brakować miejsca?
Czy można zmusić komputer (netbook), by jako dysku systemowego/ głównego
używał większego dysku SSD, np. 8 lub 32 GiB, czy tylko z tym
wbudowanym/wlutowanym "primary" może pracować/startować?

2. BATERIE I ZASILACZE w ASUSach eee:
Czy baterie w eee901 i w eee1000H są identyczne?
zasilacze tak, ale baterie też?
można je wymiennie stosować, zamieniać, są te same gabaryty i sanki?
wg http://en.wikipedia.org/wiki/ASUS_Eee_PC#Specifications powinny być
identyczne, ale może ktoś miał w rękach oba netbooki?
żona ma 1000h, może będę mógł podbierać jej baterię ;)

3. ASUS EEE 901
Może ktoś się podzielić wrażneniami z używtkowania eee901? Więcej radości
czy więcej rozczarowań z użytkowania tego netbooka jako netbooka?