Re: czy dyski SSD mozna zmieniac?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 Nov 2009 - 19:32:20 MET

> czy praca z arkuszami exela albo word.doc lub pdfami z karty będzie w
> miarę komfortowa?

W ogole praca na netbooku (szczegolnie Eee901) nie jest komfortowa ;-)
A swoja droga - jakies wielkosc masz te zdjecia i arkusza i jak czesto je
zapisujesz, ze to ma jakies znaczenie?

Zeby nie bylo, mam Eee901 i mam Sandiska UltraII 8GB wsadzonego w slot i zdaje
mi sie ze ta karta w ogole rozwala zamontowane tu dyski SSD.

Ps.
Za to Tobie, jako uzytkownikowie tego komputerka szczerze polecam to:
http://flashfire.org/xe/
Wreszcie caly soft na tym kompterku zaczyna dzialac normalnie :-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327