Re: HD4850 i tryby 2D/3D

Autor: Gil <gil0_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 23 Nov 2009 - 23:05:45 MET

Norbert <noreply@reply.no> napisał(a):

> No i teraz nie wiem czy ta karta pracuje w trybie 2D czy 3D. Jesli nie
> pracuje w 2D to jak ja do tego zmusic? Czy w trybie 2D bedzie miec mniejsza
> czestotliwosc? Jak to osiagnac?

Te wartości do default przy ustawieniu 3D.
Uruchom ATI CCC. Kliknij na zakładkę "Ati Overdrive"
i na samym dole masz "Current Values" GPU oraz Memory Clock.
Tylko poczekaj 15 sekund bo pewnie uruchomi się w 3D z default values.
Ati powerplay sam reguluje częstotliwości 2D/3D (przynajmniej przy nowych
sterownikach i biosie karty)