Re: Pecet - jaki?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Sun 22 Nov 2009 - 14:26:05 MET

Powoli zaczyna mi się klarować wizja tej maszynki:

Obudowa: Collermaster Storm Scout SGC-2000
PSU: be quiet Straight Power E7-CM-480W - modularny
mobo: ASUS p7p55d (nie wiem która wersja)
procek: intel core i7 860
RAM: OCZ 4GB (2x2GB) 1800MHz CL8 Reaper
grafika: GeForce 275 - ale jeszcze nie znam konkretów

Zdecydowałem się na podstawkę 1156 i do teog i7.
Chętnie przeczytam która płyta mi się do tego nada, bo wymieniony Asus jest w
paru wersjach.
Grafika - nie wiem - Gainward? Wolałbym coś mocniejszego (fabrycznie ciut
podkręcona - może Zotac?) i może w przyszłości dołożyć drugą taką samą? Tylko,
że to ciągnie takie ilości prądu, że aż strach...

Jakieś pomysły? :-)

Pozdrawiam i TIA,

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327