Re: Pecet - jaki?

Autor: KZ <nie_mam_at_adresu.email.pl>
Data: Sun 22 Nov 2009 - 15:17:07 MET

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak61@gazeta.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:hebe5b$83d$1@news.onet.pl...
> Powoli zaczyna mi się klarować wizja tej maszynki:

> RAM: OCZ 4GB (2x2GB) 1800MHz CL8 Reaper

Zapomnij. Do P55 potrzebujesz pamięci low voltage - maksymalnie 1.65V (i nie
szkodzi że są - jak zgaduję na QVL Asusa). Zarówno Intel jak goście z OCZ
(mają doskonałe forum !) twierdzą że można uszkodzić obsługę pamięci na
płycie. Poza tym P55 natywnie obsługuje maksymalnie 1333 MHz o ile się nie
mylę.

> Chętnie przeczytam która płyta mi się do tego nada, bo wymieniony Asus
> jest w paru wersjach.

Mam P7P55D bez żadnych dopisków i ma wszystko co trzeba jak dla mnie,
aczkolwiek obsługuję chyba tylko Crossfire (wyższe modele mają też SLI -
ewentualnie na odwrót, w każdym razie jedno z nich).

KZ