Re: Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?

Autor: Marcin <nomail_at_nospam.de>
Data: Sun 08 Nov 2009 - 17:43:09 MET

Witam

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:hd4c0g$ec9$1@achot.icm.edu.pl...

> jak ci sie sprawdza ten SL500 ?
> jak go ogladalem na zywo to mi wygladal na straszna plastikowa wydmuszke
> ktora jest(bez obrazy) ale tandetna....
> SL500 byl moim faworytem przy ostatnich poszukiwaniach notebooka, ale po
> zobaczeniu go na zywo moj entuzjazm opadl.
>
> inna sprawa ze wybor notebookow do jakis 4 tys zl jest fatalny, sam
> badziewny plastik, wykonanie kiepskie, wyglad czesto koszmarny. ciezko
> znalesc cos fajnego i solidnego w tej kwocie :(
> ale to moje zdanie :)

Na razie sprawdza sie dobrze. Alel mam go miesiac
wiec trudno cos powiedziec o jakosci.
Co do obecnych laptopow to sie
zgodze. Sam szukalem czegos co by spelnialo dwa wymagania:
matowa matryca i wyjscie cyfrowe na monitor (HDMI/DVI).
Bardzo maly wybor. Nie wybralem SL500 dlatego, ze
byl najlepszy ale dlatego, ze w ogole byl :)
Powloka klapy w SL500 to jakas pomylka. Ale
przynajmniej na to nie patrze za czesto:)

Pozdrawiam,
Marcin