Re: Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 10 Nov 2009 - 22:33:46 MET

> Na razie sprawdza sie dobrze. Alel mam go miesiac
> wiec trudno cos powiedziec o jakosci.

jak bys mial krytyczne uwagi o nim po miesiacu to by byl koszmar :)
zycze zebys nie mial z nim zadnych problemow.

> Co do obecnych laptopow to sie zgodze.

niestety :(
w budzecie ktory zalozylem sobie musialem wybrac mniejsze zlo przy zakupie
notebooka.
nic mnie nie przekonalo w 100 %...... straszna tandeta.

> Sam szukalem czegos co by spelnialo dwa wymagania:
> matowa matryca i wyjscie cyfrowe na monitor (HDMI/DVI).

nooo to mnie kusilo w SL, matowa matryca :)
nie wiem co oni sie tak uwzieli na te blyszczace matryce ....

> Bardzo maly wybor. Nie wybralem SL500 dlatego, ze
> byl najlepszy ale dlatego, ze w ogole byl :)

:)
jest jeszcze seria R(cos pomiedzy SL a T) ale to juz chyba od 4 tys w gore
sie zaczyna.
nie wiem czy ma HDMI ale matowa matryca jest :)

> Powloka klapy w SL500 to jakas pomylka. Ale
> przynajmniej na to nie patrze za czesto:)

blyszczaca prawda? dobrze pamietam(za duzo notebookow ogladalem w ciagu
ostatnich 2 tyg i mi sie miesza :)
to jakas porazka, nie wiem co oni sie na to tak uwzieli.....

moj thinkpad sluzy w domu za podstawke pod wszystko,jak lezy zamkniety na
stole to rzucam na niego co mam w kieszeniach(komorki, kluczyki, panel od
radia itd itp) pozniej jak sie rano pakuje to mam wszystko na kupie.
3 dni temu zrobilem to samo na tego badziewnego Asusa z blyszczaca matryca i
mam juz ryse..... co za syf teraz robia :)

--
pzdr
piotrek