Re: nadpisanie partycji - pytanie o odzyskanie danych

Autor: Flyte <flyteWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 08 Nov 2009 - 17:15:43 MET

Witam,

minelo troche czasu od momentu jak dostalem od Pana te wazne informacje. Jednak
dopiero teraz moge kontyuowac odzyskiwanie danych.

Faktycznie instalowalem XP bez zadnych ServicePackow. SP dodaje pozniej, po
zainstalowaniu systemu.

Mam nastepujace pytanie: czym sie rozni TestDisk od PhotoRec'a? wg mnie
TestDisk powinien odzyskiwac zdjecia rownie dobrze ja kazdy inny plik.

Do tej pory korzystalem z TestDisc'a: po prostu kopiwalem katalogi ktore TD
pokazal. Teraz Test Disc'em odzyskuje partycje - obecnie trwa 'deeper search'.
Nadal nie wiem jak zrobic odzyskanie partycji - ale ok, dowiem sie z manuala.

Niektore zdjecia TD zle odzyskal - dlatego odzyskam je raz jeszcze PhotoRec'em.

Podczas skanowania dysku okazalo sie ze musialem poprawiac geometrie dysku dla
dwoch partycji. Zmienilem je z 240 na 255. Po tej operacji okazalo sie, ze
teraz zla geometrie ma nowa partycja NTFS (na ktorej mi nie zalezy).

Pozdrawiam,

Flyte